Op dit moment is nog ongeveer 3 miljard van alle wereldbewoners niet bereikt met het Evangelie. Dat betreft geen enkelingen, maar vaak hele volken. Veel van deze volken leven in het zogenaamde 10/40 window. Omdat deze mensen vaak leven in gesloten landen en deel uitmaken van gesloten culturen zijn ze niet eenvoudig bereikbaar met het Evangelie. Maar met media zijn er mogelijkheden!
Belevingscentrum Missie & Media geeft antwoorden op vragen als:
TWR zet zich juist in voor het bereiken van onbereikte volken. Met behulp van ons belevingscentrum willen we in Nederland bijdragen aan meer bewustwording van de urgentie van de Grote Opdracht. Maak kennis met luisteraars in gesloten landen en ontdek hoe onze medewerkers het Evangelie laten klinken in 190 landen en meer dan 200 talen.
In ons streven het Evangelie overal te laten horen, staan wij niet alleen. Onder het label #nochoice werken we samen met verschillende andere Nederlandse organisaties.
Vrijwilligers zijn de kern van onze organisatie. Wil jij je ook inzetten voor TWR of Missie & Media? Meld je aan!